Qui som?

Acció Sindical Bages som treballadores i treballadors de diversos àmbits laborals amb la convicció que cal defensar els nostres drets a la feina. Ho fem plantant cara conjuntament i sense complexos als abusos empresarials.

Nosaltres no ens venem als despatxos, lluitem al peu del canó sense més interessos que els de les persones treballadores.

Estem arrelats a la nostra comarca perquè al costat de veïnes i companys, els nostres iguals, podem aturar un acomiadament, fer que es compleixin els convenis o que ens paguin les hores extres.

La nostra proposta no es limita només a la lluita contra els incompliments comesos pels empresaris, sinó també a tenir més drets i millors condicions laborals. Ho aconseguirem tal i com ens han ensenyat la història i l’experiència: lluitant incansablement pel que és legitim i just!

Per principis, assemblearisme

Aquí ningú és més important que el company del costat. Al nostre sindicat prenem les decisions i organitzem la lluita conjuntament a l’assemblea de cada dilluns a les 18.30h a l’Ateneu Popular La Sèquia (Pl. Major de Manresa, entrada pel c/Amigant). Tant si t’afilies com si no, hi estàs convidat/ada!

A Acció Sindical Bages ningú cobra un sou per la seva dedicació a la lluita sindical. La majoria dels nostres ingressos provenen de les quotes d’afiliació i destinem aquests diners a fer tot el necessari per guanyar els conflictes laborals que gestionem i a conquerir drets per a la classe treballadora.